hej hej lilla blogg värld

god afton kära läsare med allt för mycket fritid.. nu har även jag gått och blivit en slav för bloggandet... jag älskar bloggar så mycket att jag har fuderat på att anal knulla en blogg med mina ögon.. om ni inte har fattat det än så kan jag säga det rakt ut jag hatar bloggar puss puss liksom ba and a shout out to my homies blondinbella and co

jag fick inte sluta skriva för min flickvän detta är ett en bloggnapning om ni läser detta så vill jag att ni ringer polisen eller min mamma hon blir lätt orolig...

har ni tänkt på att unga människor (18-20) är lite som apor dom är lugna och gör inte så mycket men efter 2/3 bananer så blir det en helt annan femma bananen är en metafor för sprit. en apa skulle aldrig dingla i en gren annars det är inte apans fel det är bananes skyll inte på apan!!! från oändligheten och vidare///har ni synpunkter så är det bara att spy kommntarer till emelie för detta är inte min blogg :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback