Var vi med sådär gulliga när vi var små ??

Sötaste!

Av  - Torsdag 16 dec 15:17

Heej! Idag var jag i skolan. Det var väl sådär men en grej var bra att jag och en tjej i 5:an och några andra tjejer vi ville ha en puss av våra killar för dom hade lovat oss :) men sen efter skolan så sa dom kanske hela tiden :( sen sprang dom bara i väg. Men då tog vi en av killarnas ryggsäck =D och han kom upp och frågade var den var då sa vi att vi hade hängt upp den på hans plats ( vilket vi hade ) och då sa  hon som gick i  5:an till hennes kille om hon kunde få en kram i allafall. Då fick hon det :) sen så kom min kille och sa okej jag ger dig en kram och så gav han mig en kram Naww han är den sötaste pojkvännen man haft  








Sitter och tjuvläser lillkusinens blogg lite ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback