Sushi och Sake.

Stressig vecka och helg. Stigit upp vid halv 6 på morgonen och klivit in genom dörren efter 11 på kvällarna. I fredags var jag helt död i både huvudet och i kroppen. Igår var vi till lager 157 i hällerforsnäs, sen provred jag häst på eftermiddagen. På kvällen var vi ute och åt buffe , jävlar vad jag åt. Marcus skrattade åt mig mest hela tiden. Efter två överfyllda tallriikar mat, 3 omgångar efterätter och 2 kaffe var min mage så sprängladdad att jag höll på och spricka. Jag såg höggravid ut och min jag rapade hysteriskt med sura uppstötningar. Väldigt fresh :P

Men vafan marcus äter ju hellre plast än thaimat så serveras det så Måste det passas på! Och efter flera års thaiätande är jag king på att välja ingredienser och såser. MUMMA vad jag borde öppna restaurang. Helt underbart gott! Jag kan oxå skriva upp suchi och saki på meritlistan, det har jag smakat för första gången. Inget av det var väl sådär speciellt som folk hype:at om.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback