Produktiv.

Sitter på arslet i soffan med te och tar det lite lugnt. Nu är det bara gubben som saknas sen blir det lite julklappsshopping, mathandling och sedan 11 månadersmys. Slutade tidigare idag för det var friskvårdsdag på jobbet, och eftersom jag jobbade min första dag var jag inte med på den.

Soffan och ett par serier lockade oerhört för eftermiddagen men passade på att göra lite iordning här hemma. Så sedan jag kom hem har jag plockat iordning bland saker och tvätt, diskat och rengjort hela köket, bäddat om, renskurat både toa och badrum, dammsugit golv, torkat bänkar och dammat av, vattnat blommor och plockat iordning bland skorna i hallen . (var en jävla massa skor som låg med två skobögar i familjen ;) ..), tömt alla sopor och gått ner till sopsorteringen, och burit upp saker på vinden (julsakerna med nöje!).

Så nu är det fint för ikväll för att fira månadsdag och inför jul. Det behövdes och det är skönt att det är gjort .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback