jag är en fjant

Kan inte blogga ordentligt då vi krashat 3e o sista datorn i vårt hem. Vi har fyllt den succesivt med laddat skit även fast det står en extern hårddisk på tv bänken. Det som tillslut hade ihjäl stackars datorn var när jag satte igång sunes jul på laddning i söndags. Igår ville den inte leva längre. Vi ska fixa fram varsin dator men det får vänta ett par veckor pga alla utgifter denna månad. Så tills dess får vi hatta fram i världen på våra mobilinternet, inte optimalt men det får duga. Idag skulle jag åkt iväg till västerås på en shoppingtur. Fick dock vända redan i hällby. Ända sedan jag åkte av vägen förra vintern får jag panik av hala underlag. I stan går det bra,för där åker man inga högre hastigheter. Men så fort jag kom ut på motorvägen fick jag panik och tårarna började vattna upp ögonen. Så jag sket i det. Skitlarvigt egentligen men är det någon som kommer åka av eller krocka är det ju den som kommer rycka i ratten i panik så fort det släpper lite. Så ingen shopping alltså, får ta och städa o göra fint hemma istället. Sen blire kortpass på jobbet ikväll 16-21.30 . Ska sen försöka vara ledig lite i veckan, de ringde fr andra jobbet o vill ha in mig på heltid från o med nästa vecka :-D får man passa på o vara ledig sista dagarnakvar på året :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback