Grinchy style.

I vår familj har man inte julpynt. Är det något som ger mig allergiska utslag är det små röda tomtar, plotter och skit på varenda yta som går att täcka. Vi behöver inte växter inomhus som fäller. Det har vi redan djur som gör. Vi är typ aldrig hemma ändå, i veckorna jobbar och tränar vi, på helgerna är vi ute på skoj. Jul och mellandagar är vi bortresta. Så jag satte ner foten, inga pengar eller tid ska läggas på det . För man sen ska se sitt hem förvandlas till ett tomtebo med alla fula små gubbar. Usch, man kan bli schizofren för mindre :P

Missförstå mig rätt, julen är hur mysig som helst. Men det plottriga kan vara hemma hos någon annan. Hos oss vill jag ha det fint och snyggt.


Tre undantag har vi dock;








Allt skit som får ligga KVAR i påsen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback