.

Ska strax sticka iväg till jobbet. Dålig jag är på att uppdatera, men det händer så sjukt jävla mkt jämt. Det är jobb, träning, packa och städa eller köpa grejjer till flytten, på helgen ska man festa, träffa släkt o vänner, flytta möbler . På det ska man hinna umgås med sin man, och träna sin hund.

Men allt flyter på och det går bra, i onsdags och lördags festade vi och jag hade två roliga kvällar :) Igår längde vi på löprundan o nog fan klarade den tjocka svettiga det med :) Är jävligt stolt över mig själv. Om någon frågat för ett halvår sedan hade jag garvat bort det. JAg är den där som försöker på 2 km varannan månad för att inse att man är för tung o har för dålig kondis för att klara sig runt. Nu springer jag nästan det dubbla.



» jess

heja heja vad du är duktig :)

2010-08-17 // 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback