Oh my!

Ville dra täcket över huvudet och gråta när jag skulle upp klockan 5 imorse. Jag pulade på mig varmaste jackan och stack till jobbet. Såklart fick jag inte tag på min babe på vägen till jobbet heller. Blir så nervös på dom, dom pendlar till jobbet 5 dar i veckan. Och dom somnar framför ratten, igår hade de åkt med ett däck löst. 4 hade tutat på dom tills de tyckte att de borde kolla vad folk tutar åt. Då hade dom skrattat och konstaterat att det var därför det gungade som på skön när de körde. Idioter . Och jag blir skitnervös .

Ska ta och städa upp i lägenheten och skicka ett par mejl. Sen om min karl kan pallra sig hem sen blir det middag a la emelie och nya filmen "its complicated"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback