Min baby i ett nötskal.

Jag hade precis kommit hem från stallet så vi bestämde att jag skulle ringa och beställa mat medan han skulle gå upp till bankomaten för att ta ut pengar. Han sticker alltså iväg till konsum för att köpa läsk (50 meter från pizzerian ) och tar ut pengar för att betala maten (40 meter från pizzerian) . Sen går han hem.

- När skulle de komma med pizzan då ? säger han när han kliver in genom dörren.

Jag började garva eftersom jag inte trodde att han var så lat eller jag var så dum att jag skulle beställa hemkörning när han ändå var i stort sett utanför deras entre. Så han muttrade, svor och stampa lite i backen. Sen gick han iväg igen och hämtade våra pizzor :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback