Stelopererad.

Varenda muskel nedanför vänstra axeln ner till låret känns totalt sönderslagna. Ungefär som man har fruktansvärd träningsvärk. Armbågen är uppskrapad och stukad, underarmen likaså. Jag har grus i handen. :P

Gjorde övergångar med dexter på ridbanan trav-galopp-trav-galopp. Han blev skitpigg efter förta galoppen och började rusa och stressa. Hade jag haft bra skor hade det antagligen inte hänt. Såklart hade jag ett par hala gympaskor på mig. Tappar båda stigbyglarna. Det roliga i allt var ju att jag ramlade inte i kaoset utan när jag återått kontrollen. Ramlade iaf av och slog i ena sidan, mina ben skakade som asplöv efter typ 3 minuters rodeo.

Etersom han fortf är ung, oefaren var det bara att sitta upp igen och iaf få till ett par bra galopper innan man slutade.

Såklart var även häst nummer 2 styv i huvudet idag. Helt rak i vänstersidan, gick mot handen och var allmänt bråkig och gjorde vad som helst för att slippa samarbeta. Jag var också helt slut, efter ungefär 8 h hästar igår däckade jag direkt när jag kom hem :)


» jess

Din stackare, men du är duktig i alla fall :) inte många som klarar den hästen

2009-09-04 // 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback