Rehabiliterad.

Vet inte riktigt vad som hände igår i bilen. På vägen ut till hundklubben åkte jag in i en trotoarkant Så hela bilen hoppade till och fick sig en smäll på bakdäcket. På vägen hem höll jag på att krocka med en bil i en rondell. Jag såg honom inte bakom stolpen. Blev jävligt skakis och rädd. Hur jävla lätt saker händer. Man tycker ju man ska se bra. ser.

Fick iaf reda på idag att Henry hade också hade tabbat sig. Han hade tappat bort en hel lastbil med släp bakom balken. JAg skrattade lite åt det och det kändes redan lite bättre. När jag fick köra en sväng idag släppte det men jävlar vad nervös jag var. Jag hade SJUK handsvett. Jag som sällan eller aldrig svettas. Vi fick sitta med ACn på 18 grader och full fläkt för att jag skulle kunna lufta händerna :P  Konstigt var det. haha  jag kommer abolute vara mer uppmärksam på alla sikten man KAN missa i framtiden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback