Idol.

Jag : Tror du jag skulle gå vidare i idol? Skulle vara kul och testa om det går.

Calle: Hahaha nej älskling, du ser ju vilka som går vidare. Man måste kunna sjunga bra!

Jag: Meh :/

Calle : Men jag sjunger ju inte heller bra.

Jag överspelar, låtsas vara stött säger "You are killing my dreams" och kastar mig på sängen och låtsas bli ledsen.

Calle ignorar mig eller märker inte ens att jag försvunnit från vardagsrummet. Efter 5 minuter går han förbi öppningen till sovrummet, tittar på mig och säger

Calle: Nemen älskling varför ligger du här ? Övar du på din idolaudition eller ? Höhöhö

Så börjar båda asgarva och jag säger lite stött "hmm, ja. Vill du höra ?" :P

<3


» Madde

minus ggr minus = plus (matte vet du) så dålig ggr dålig kanske blir succé! Ni får söka tillsammans helt enkelt i så fall :p

2009-09-11 // 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback