Sliten!

Pussade Calle hejdå för ungefär en kvart sen. Han ska jobba i Västerås idag. För ungefär två minuter sen satt jag och funderade för mig själv vart fan han tog vägen.  Ibland har jag kortare minne än min mormor.

Hade en jättemysig idolkväll igår med Jess,Kitan, Lisa, Eli och Calle.  Mycket trevligare om man är ett gäng, skulle nog inte sitta och kolla på idol  själv hemma i soffan. Men med trevligt sällskap blir det dugligt :) , även om jag skulle bli lika road att spela wee eller kolla på film :).

En ganska rolig grejj var att tilda hoppade upp på mig för att försöka få tag i det jag håller i handen. Missar handen men drar med sig mina mysbyxor halvvägs ner till knäna. "TILDA!" skriker jag och drar upp byxorna på mindre än 1 sekund :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback