Ridlärarsnack.

Uppläxning av ridläraren :

"Jag har sagt det 100 gånger och jag säger det igen. Du har jävligt bra känsla. Men din sits är förjävlig. JAg vet inte vad jag ska göra åt dig ibland. Du tror du skulle kunna bli 100% bättre."


Nu låter det ju som jag är värsta loosern vilket jag verkligen inte är. Men är (Lite) lös i mellan delen vilket påverkar hela sittsen. Men fan vad jag ska träna i sommar. Snart börjar beach volleyn o jag ska fan inte missa en enda träning. För den dagen jag har fått ordning på min sits ska jag köpa häst. Det är ett av mina mål.

Förresten ska jag jobba hela Sm också som är uppe i Vilsta. Eller jag sa nej till söndagen iaf eftersom det är finalerna då.  Men tors-lör kommer jag hänga mestadels uppe i stallet. Men varför tackade jag ja till morgonpasset som börjar kl 6?
Måste vara rätt dum i huvudet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback