NÅGON JÄVLA TJABO..

har stulit min cykel... igen.. Jag fick en ny cykel i födelsedagspresent förra året. Glömde den på station någon vecka och den var stulen när jag skulle hämta den. Pappa blev skitarg och jag fick klara mig utan.

På julafton fick jag en ny, likadan. Glömde den på station i fredags och idag när jag skulle hämta den var den borta. Jävla fittor , fan vad trött jag blir!!

Nu har jag tröttnat på det här, jag ska fan åka ner till station någon natt och stjäla någon annans cykel. Sen  ska jag slipa av låset med en bågfil. Köpa ett nytt lås till cykeljävlen och spraya den i någon annan färg. Jag tänker fan inte köpa ny cykel för något jävla CP ska sno den med ett halvårs mellan rum.

Så får det  bli..


» molle

Autisthund, scitzokatt och där var bara halva familjen uppräknade ;)

2009-05-22 // 23:38:40
» molle

Hur ska detta sluta?! :D

2009-05-23 // 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback