Kukhuve och fittnylle.

Lite sura miner idag också. Det är jobbigt att ha valp, sova för lite , sluta med cigaretter och vara jätte glad jämt. Iaf eftersom båda två är riktiga kukhuvuden och alltid ska ha rätt och på sitt sätt.

Jag smög upp bakom honom, gav honom en puss på kinden.
Jag: Fred?
Han : Mhmm.
Jag: Det är bara för vi är två kukhuvuden.
Han: Nej, du är ett fittnylle!
Jag: Tack, jag sa inte att du såg ut som en kuk, utan att du var en.
Han: Men du är ett fittnylle älskling , mitt fittnylle.

Aja. Fittnylle har iaf hittat nya Wallander filmen på tankafett. Vi bestämde oss också för att kolla Da Vinci koden eftersom Calle inte har sett den och jag är för glömsk för att komma ihåg den. Då kan vi också se film nummer två på bio snart. Dags att krypa upp i soffan med Coca cola, ILona och min älskling the cock head , Carl Blomqvist <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback