Saker man pratar om på msn.

Min lill kusin Emma har skaffat msn. Är rätt roligt när man pratar med henne för hon använder sig alltid av förkortningar till precis allting frågor svar, m.m  tex. Vgd , hmd, jmb. osv. Jag förstod såklart ingenting men istället för att skriva ut alla ord tog hon sig några dagar att lära mig alla förkortningar istället . Hihi

Hon heter

isssa ,bella, lollo, melly är bara coolast .Älskar deej Joshep<333 Love U .ska köpa ett nitendo-ds  på msn. 

Vi pratar oftast om precis samma saker varje dag men ibland slinker det ur saker som.


<Memmis> säger:

du är en av mina bästa kusiner vet du <3 <3 <3 <3

♥ E m e l i e ♥ säger:

tack emma . vad snäll du är

<Memmis> säger:

jaaa vet

<Memmis> säger:

ska logga ut love u

<Memmis> säger:

min kusin

♥ E m e l i e ♥ säger:

tack det samma =). hoppas vi ses snart.

♥ E m e l i e ♥ säger:

kram <3

Hon är bra söt den där bruden =P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback