Otäckt.

Min lillasyster tog studenten från rekarne i lördags. Släkt och vänner hade tillsammans samlats hemma på Haleniigatan. De flesta vuxna var inomhus och barnen var ute i trädgården. Jag kommer ihåg att jag stod i trappen på väg ut när jag hör någon skriker "Casper har bitit Julia!"

De hade tillsammans stått vid min kanin som jag har i en utomhusbur ute i trädgården. Casper (en 3 årig golden retriver hane) stod länge utanför buren och var väldigt intresserad /fixead.  Vad som egentligen hände vet ingen men han högg iallafall Julia i ansiktet. Hon fick ett jack rakt under ögat och ett hål vid läppen.

Det blödde ganska rejält och Cicci och Julia åkte till akuten. Såren fick tejpas och hon fick antibiotika. Det gick ändå relativt bra, han verkar av skadorna bara markerat. Det känns fruktansvärt tråkigt alltihopa . Vad händer nu?
Man hade kunnat förhindrat just det här därför att de ALDRIG ska lämnas ensamma.

=/






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback