"Fan ta dig, du har ju bytt när jag inte såg!"

Jag och Calle började kolla på Hannibal Rising . Calle satte sig en stund vid datorn och kollade runt och eftersom jag redan sett filmen och tyckte den var tråkig bytte jag till någon ny skitserie som alla tjejer älskar på 5an istället. Nu sitter jag vid datorn sedan 10 min tillbaka. Calle sitter framför teven .

"Älskling, nu har det inte handlat om honom på länge! "

"Nej det tror jag inte säger jag och ler"

"Fan ta dig, du har ju bytt när jag inte såg!"

"Japp och du märkte det inte ens på 10 minuter"  :P


» Hanna

Hehe, män alltså... ^-^ De märker ingenting!



Jag ställde förresten upp en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan, tar bara en sekund)

Om det finns någon liten tjänst jag kan göra dig i gengäld, så är det bara att säga till!



http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

2009-06-22 // 09:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback