72 timmars dimma.

Har haft ett alkoholmaathon sen i fredags eftermiddag. Var på krogen i fredags med Carl, Malin, Samuel, Jess, Alex och Sandra. Satt på nybron drack cider och drinkar och pratade massa skit. Jag och Carl blev osams, blev sams . Gick tillbaka till krogen men de andra hade redan dragit eftersom de inte trodde att vi skulle komma tillbaka.

Gick hemåt. Blev osams igen. Hade sönder min mobil. Blev sams igen.

Lördag tog lillasyster studenten. Vi stog alla tappert i regnet och väntade. Äntligen kom hon så vi kunde kramas och åka hem. All släkt och vänner samlades på haleniigatan och firade. Vi skålade i champagne och åt italiensk buffe.

Var över till grannen och firade hans student. Hemåt. Sminka sig och byta kläder. Ner till stan för fotboll och bärs.

Efter ett fåtal timmar sömn och kraftig baksmälla gick jag och Carl upp vid 7 för att sticka iväg till strömsholm vid 8. Båda var radiostyrda. Såg suddigt och ögonen sved för jag var så trött. Men vi var där när de startade vid 9 och åkte hem när det slutade vid 5. Jag , Carl och hund somnade på soffan 7. Helt döda.  Gav ett försök på "en fisk som heter Wanda" vid 10. Såg ungefär 20 min sen SOV jag igen.  :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback