Tomorrow.

Imorgon blri en fullspäckad skitkul dag. Först ska vi iväg till Tuna Park och plocka ut lite grejjer vi ska köpa till min pappa som fyller på fredag. Vi hade tänkt oss en golf tröja med golfbollar. Och eftersom han alltid får kläder/presentkort så tänkte jag att han skulle få ett förkläde och en bakbok , mest på ploj för att han är så jävla dålig i köket.

Efter lunch ska jag iväg och provrida en häst. Dexter, en 10 årig varmblodsvallack som behöver medryttare/fodervärd. Har egentligen varken råd eller tid . Men Jess har fixat att jag ska få provrida imorgon så jag lär ju vara helt såld på hästen imorgon kväll. men det kanske är tanken :) Vill ju så gärna, och har lite i bakhuvudet med medryttare för att utvecklas mer som ryttare så jag om några år kan köpa min egna häst.

Ska se till att hinna ut till landet imorgon någon gång. Alla är bortresta så jag och calle har landet för oss själva. All mat i kylen ,alla jordgubbarna och morötterna i landet,  egen badbrygga och två båtar att gå lös på.

Så gud,  gärna lite bra väder till imorn. Tack på förhand.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback