Wild child

Haha sitter med Blondie och kollar på film.

säger dom i filmen (när en av dom släpper en fis) "Bättre ett tomt hus än en arg hyresvärd"
Jag "Du... Vet du ens vad dom menar med det där ?"
Hon "Alltså .. Jag tänker direkt på huvudet."
Jag "hur tänker du nu ?"
Hon "Min levnadsstil, bättre tomt i huvudet än ett överfyllt huvud"

Jag " du tror inte det var mer att det är bättre att släppa sig än att hålla inne och bli frustrerad ??"
Hon" JAHAAA " " hahahaha"
----------------------------------------------------------------------------------------

Iaf det handlar om en LA brud som hamnar på en internat skola i England. En annan sak att tillägga är väl att hennes mamma dog i en bilolycka 5 år tidigare.. Brudens pappa kommer och hälsar på vid slutet på terminen och träffar då på skolans rektor..

Blondie " Du tror inte det där är mamman då ?
"dom har sån fin connection dom där två" Börjar peka och ha sig
Jag " Malin seriöst, mamman är ju död!! " " ahahaha"
Blondie" Men hon kanske har uppstått från dom döda ??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback