Ja jo.

Sitter hemma hos Malin, skönt att bara kunna åka någonstans när allt annat är sådär :/ Malin vet Alltid hur hon ska muntra upp mig.. Idag gick vi igenom alla mappar med förfest bilder. först att fina bilder , där sminket ser sådär bra ut och man tittar på massa folk som man inte träffat på länge. Sen alla bilder där alkoholen slagit in, det finns hur många som helst.  Dom kommer ingen få sen, nån gång =)


Har varit ute och sprungit idag, första gången på väldigt länge. Mamma har lovat att köpa träningskort till mig så jag kommer igång med träninge igen. Känns rätt ironiskt att varje gång man försöker komma igång med träningen händer ingenting. Men utan varken träning eller bra kost har man rasat i vikt. Snarare att allt har varit upp och ner :/

Har ju egen PT nu , vi har bestämt att vi ska se ut som Gisele Budschen och Vin diesel. Beach 2009 =)

Imorn börjar ridninge igen, och sen ska vi ut o bli fotograferade. Kul Kul ! =)



Haha..din o Malins blogg är så roliga att läsa. Önksra att jag kunde vara lika mkt att berätta och ha lika knasig humor som ni :P

2009-01-08 // 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback