Törnrosa har vaknat från sina tusen år.

Hehe vad konstig jag var igår. Började sådär otrevlig o asocial. Utskrattad och förnedrad av somliga på eftermiddagen. =) Somnade helt slut kl 9 .

Dav hade väckt mig imorsen innan han skulle till jobbet. Jag hade satt mig upp:
"Du kommer klara det här , det kommer lösa  sig det här ! "
"Vilket då?"
"Det du sa att du skulle göra"
"Som var ??"
"Skolan, david. Skolan!!"
Helt borta. haha , hade tydligen varit sådär igår kväll också när han skulle säga godnatt. Svamlat o varit jätteförvirrad.

Törnrosa vaknade 15 timmar efter hon lagt sig.  =)


Fick reda på av pappa idag att jag ska få en ny systemkamera. Casy demolerade ju den förra , tuggade sönder blixten. Sen lyckades ju jag tappa den i golvet så objektivet inte gick att sätta fast igen =) Så nu ska jag få en ny, likadan !!
Min snälla pappa <3



Måste städa, tvätta, packa idag :/ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback