Svampbob har en syster.


Det känns konstigt hur fort allting förändras. Man tror man har allting under någorlunda kontroll. Idag kom en ny grejj. Känns som sista tiden har det varit någonting hela tiden. Du och jag sa på skoj en gång att 23/11 förra året var starten på all skit som hänt. Det är rätt sjukt hur mycket som kan hända på ett år. Vad som kan hända på en månad eller bara på en vecka. Hur mycket vi klarar återstår väl o se.

Jag ångrar ingenting , inte heller sårat dig avsiktligt. Det är väl antagligen bäst såhär ändå.


Yes the party pants is on!


Naa plutten River....Kommer ni till Nyköping med River å Sune ?! Saknar min lillbobbe River :(....

Krama om han från mig...

2009-01-09 // 01:34:54
» molle

Löv to you <3

2009-01-09 // 01:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback