Jag har inget att brås på.

Var hemma hos famijen och åt middag idag. Så mysigt. Bara prata och umgås. En hel del konstiga ämnen kom upp.

Jag " Men mamma har du alltid haft kort hår?"
Pappa " Ja men när vi träffades var det lite längre , fluffigt"¨
Pappa "Hon var sådär stencool med skinnjacka och attityd . En riktig maneater"
Jag "Hmm. "
Pappa " Sen träffade hon mig "

Pappa " Jag skulle också blivit livrädd om jag träffade ku kux klan i med solglasögon i skogen"


Pappa " Emelie, vet du vad olla är ?
Jag "Öhm , ja ?"
Pappa " Ja jag har hört att vissa ollar en kudde, inte för att jag har gjort det men man kan"
Jag " OK ? Varför undrar du "
Pappa " Nä dom sa olla på radion imorse"


Haha jag har seriöst inget att brås på :P .

Storhandlade med mamma, hon tycker synd om sin stackars fattiga student till dotter. Jag tycker mest det är pinsamt. Men naivt och skitdumt att tacka nej när alternativet är nudlar och makaroner. <3

Blev överbjuden på en sup hos min granne, tackade snällt nej. Imorn är det skola, sen blir det mor och dotter träning med kibox på friskis. KUL!


Haha...om min mamma eller pappa tog upp det skulle jag nog sjunka genom jorden eller dö av skratt. Ungeför som jag gjorde när min pryda syster var full på nyår och klämmde ur sig "ska ni hem o knulla nu" :P

2009-01-13 // 17:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback