Onsdag.

Jag vet iallfall varför jag inte är någon morgonmänniska. Det är ju åthelvete så kallt på morgonen! Fy i helvete.

Började skolan idag, så himla kul! fick träffa min nya lärare som är en riktig stefan. Överexalterad och engagerad. Jag frågade vilken bok som användes i kursen och han malde på on and on så 25 min senare stod jag fortf där. Under tiden hade han luskat ut var jag gick i skolan, vad jag ska utbilda mig till, presenterat mig för andra lärare och elever !! :P 

Ni skulle sett hur han sken upp när han fick reda på att jag hade MVG på 5 av 6 naturämen . hahah 
"Det här kommer bli så bra"  "vi ses på fredag" . 


Jag hatar verkligen när folk ringer och väcker mig, men när det kommer med skvaller är det alltid lika roligt.
Denna var nog den bästa på länge, vad ska man säga ... Hon ? och han ?? hahahah . :P





 


» molle

Hon och han? OOOOOOO NEJ!

2009-01-08 // 00:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback