Jag hatar kedjebrev.

SANNINGAR

1. Jag vågar inte titta under vatten , detta gäller badkar, badhus,sjöar,  havet, . Ända till jag var 13-14 har jag inte vågat simma på det djupa i badhuset pga av hajskräck.

2. Jag har ett av historiens värsta humör. Jag är alltid JÄTTE glad eller JÄTTE arg eller JÄTTE ledsen. Men jag kan också börja skratta när jag är arg, bli arg när jag gråter.  

3. Jag är beroende av räkor.  Råa och varje eftermiddag. Gott!

4. Jag är väldigt osjälvständig och har svårt för att vara ensam, något som jag verkiligen vill ändra på!

5. Drömmer ofta konstiga drömmar , häromnatten drömde jag om en player som gjorde dom mest romantiska grejjerna för mig men varje gång jag försökte kyssa honom förvandlades han till  alkolistlooken. Eller imorse då jag drömde att jag vaknade upp bredvid en bekant.

6. Jag är pedant men hatar att städa = jag kan stå och fixa vaserna på en hylla så de står PERFEKT men att diska mer än var 10 dag händer sällan :P

7. Jag skrattar nästan alltid. Jag och Malin har till och med skrattat åt våra problem. Bara för att dom är så sjuka ibland =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback