Jag är ingen alfa hane honeY!

En av de bästa sångtexterna :P . Så rolig, så bra!  Killen i brun munkjacka är HET !


Jag är ingen riddare på vit häst
Ville du ha biceps kan du åka hem (ha det skitfett)
Här är hanen som är sist i kön
Med en överkropp som Mr. Burns
Det är inte någon grekisk diskuskastare
Så vad var det du missuppfattade?
Du betalar taxin
Tack den drar jag av
Hörru du får ha det bra, okej (yeah)

Ref.
Jag har ingen alfahane honey, så du får sitta längst fram i taxin
Det är inte lätt att verka manlig, så du får sitta längst fram i taxin

Jag är bara 1,77, och sanningen är; jag tjänar mer pengar på ICA än min rap-karriär
Jag bänkar bara 70 kilo, sanningen är; jag är två sekunder från att va en one-minute man

Jag kommer och ser ner på dig
Sen när du ligger underst, dummer
Stunden efter det gått är plågsam
(då kan) Då kan du rulla av långsamt och göra det bekvämt
För det här är ingen porrfilm
Ta mina byxor du behöver inget korvskinn
Eller string, för det slösar vår dyra tid
Det här är nålen i min symaskin
Ta det lugnt nu gumman jag vill va med dig
Jag vill se dig som Gud skapade dig
Du måste tro på dig själv idag
För jag tänker inte dyka upp i dörren med en ros mellan tänderna
För jag är ingen kos-kille
Måste vi låtsas det?
Os-oskar é ingen riktig karl, besviken?
Visst vi kan åka hem men jag sitter bak, ja jag sitter bak (yeah)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback