Ibland får man skämmas för sig själv .

Var ju ute med dogsen igår precis innan jag gick och lade mig. Även om jag började skolan så är jag alltid uppe sent på nätterna. Kl var väl sådär 02.30. Det komiska var väl att jag kollade mig i spegeln precis innan jag gick ut och konstaterade hur förjävlig jag såg ut.

Ut gick jag iaf och precis utanför porten var det Fullt pådrag. 4 polisbilar , poliser lite överallt. Och såklart kom de fram och pratade. Ser hur en polisbil kommer förbirullande och ut kliver såklart Fredrik. Han undrade såklart vafan jag gjorde uppe så sent. Och jag skämdes. Mest över hur jag såg ut :P

Fröken polishund skällde hysteriskt hela tiden, så dogsen gick igång direkt. Hörde väl att det var deras lilla favorit tjej =)

De var och plockade någon i porten bredvid. En vithårig gubbe, skitläskig. Från det att de tog honom till att de åkte iväg i polisbilen hade han ett brett leende på läpparna. Usch.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback