Historiens dummaste smskonversation.

En smskonversation mellan mig o malin. Till saken ska man väl säga att det är en av dom första gångerna malin åkte tåg. Så det började med att hon ringde mig förut "Emelie , jag har åkt en sån där dubbeldäckare, högst upp!!"

´SMS
Malin skrev:
Spelar det någon roll vart man sitter på ett tåg? Stod göteborg på vagnen.

Jag svarade : Ja din vagn åker till göteborg. det är viktigt att du i sitter i arbogavagnen.

Malin skrev: Haha! Jag är inte tågvan!

Jag svarade: Hahahahahahahahahaha

Malin skrev: Kul :P Mobbad jag kommer bli!

Jag svarade: Japp det är tack vare dig man ändå tror att blondin skämten inte är rent påhitt ändå =) du är söt du ibland =P


» Emma

Haha. Jag hade inte heller klarat det där med tåget, jag är rädd för o åka tåg ;P

2009-01-16 // 21:57:42
» calle

hahahahahaha IQ badboll eller kanske fiskmås!

2009-01-19 // 15:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback