hey lady you should atleast play a little hard to get :)

Jag och Molle satt igår och snackade om att vi har otroligt många smeknamn på varandra, men vi kallar inte varandra för dom typ..

Mina smeknamn: 
Moe
Jerry
Sidekick
Bond
Chuckie
Ken Chuckie
Empa
Rutger oversmart
Tre vännerna och Jerry
Bitterfittan
Moooosy
Key
Mc Kukhuvud
PUNGKROSSAREN
Fyllo
Kapten Kalsong
E
Memlan

Malins smeknamn:
Batman
Tom
Johanssen
Hoe (ÖÖÖÖÖÖH??)
Blondie
Dollface
Molle
Mollie
Mallan -Mallan brallan
Blondinmolle
Spyan -spyflugan
Mongo Malin
Catlady
MJ
Invalido
Bumbibjörnen
Jey
Larry
mcballe
Philly
Fyllskalle
Muslim Malin
MC actus
Mcactus
jan johansen


Utdrag från konversationer by Malin och Emelie

malin you are on my naughty list.
haha, seriöst har du perra på dig? (-Vad är perra? :O)
lammkötts häxa :P
han har kromosomfel ? han har inte alla chips i påsen liksom :P
jag har hittat ett litet kukhål i dina byxor :P
men killar diggar ju o ragga på småbrudar

meh gav du bort mitt till horan ?  (om glittersprayen)
"alla älskar hårda paket"
Musplågeri
"Emelies liv är också rätt patetiskt"
kolla brudens öga -brunöga eller ? ;)  
haha aa det är rättvist...emelie köper lite smör o smörgås o jag oxfile
3 rum o en balle
Du är hemifrån ditt offer
Vet du vad ett Moffer är? SVAR; ETT DU
MAlin kan inte cykla, malin hon har det svårt  Svar:Jag vinglar lite lätt

MAlin är översexuell sexuell.. Emelie är kåt som ett djur och får sitta i bur, stackars malin kasreras snart
ja men bättre det att låtsas vara mamma o ge efter för pressen som det innbär att vara kvinna
naturlig skönthet med brister  svar:japp bristerna är inte få :) svar från en tredje part: skönhetssömn är att vakna av att sin flickvän polerar grenen svar: inte bristningarna heller :P
tuggar tuggummi o ser ihålig ut :P det ekar när man knackar på
bara blondiner o Emeelie som förstår    -om Ghetto. Eller en annan varian GET TÅ
malin var inte så jävla beige i huvet :P
Tack för att du är du(L)
haha emelie står o "malin slarvdiskar" du kan tänka dig kvaliten på disken :P
jag skulle fan inte ragga på varken dig eller mig fet som en liten gris är man med.
haha snygga turkar :P kineserna ser ut att vara väl placerae :P


min sötfis som vanligt svar:sötfis? svar:min chokladkaka ::P
hon kan lebba runt på egen hand. min malin rör hon inte!
trodde du va rutten ;) lite i buken :P
blev lite snurrig i brillorna :P
malin mig är den enda du inte legat med i familjen
vi får gifta oss i landet långt borta "där hercules bor" :P
malin du är den där man fick på köpet ;)
o ska vi göra brum brum med bordet :P du vet som alla gör.. brruuuuuuuuuuuum
Kära Molle, sa Emelie Linden , vad jag tycker mycket om dig.
du vet jag är ju en One way person


Bruden är så jävla trångtänkt o naiv att hon inte inser att hon ingår i genren
Du är fan inte den snabbaste gasellen på savannen
du är inte iq badboll.. MINST iq blondin :)
ska vi göra ett kruxbarn ? :P
jag lägger allt krut på bollarna
eller som typ vem var det som sa.. du ser ut att både kunna suga och blåsa upp dockan
jag fick INGA pattar och du var pamela
du är inte iq badboll.. MINST iq blondin :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback