Hej och hå!

Har haft en supermysig dag, men är så himla trött trots två koppar kaffe. Först ut var middag hemma hos fredrik för att fira att han fyltt 29.. Bjöd på parmaskinka med sallad och såklart äter man alldeles för mycket. Äter till sprickgränsen ungefär =).

Vid 7 åkte vi vidare, på middag och fika för att fira Sebbe som nyss fyllt 19. Ser gravid ut efter all mat, men det kan jag gott få ha. Tina och håkan kom förbi eller ska jag säga Manolo :P , dom hade med sig presenter till alla. Skitkul, tills man öppnade kuvertet. Inuti fanns denna.


Alltså 26 september ska jag springa 1,5 mil. Haha hur fan ska det gå till. Vad det blir för tid har jag ingen aning om men jag ska iaf minst springa hela vägen. Hej och hå!

SÅ på tis ska jag iväg till löpkällan och skaffa skitdyra, specialanpassade skor. Då kan man iallfall inte skylla på dom!


En jättefin bild jag fick av Alvalie. Jag , Barbie , hund hund och katt =) Ser väldigt snygg ut tycker jag. Volym i håret, kjol och högklackat. Inte direkt verklighetstroget :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback