Good morning.

Fredag! Satt uppe till halv 3 igår och försökte komma in på skolan genom internet men som vägrade fungera. Försökte en gång i timmen o nångång måste man ju ge upp. Men eftersom jag har skola idag och uppgifter som ska vara inne innan 12 var jag tvugen att gå upp vid halv 8 ändå.

Jag är trött som ett as men uppgifterna är ju klara och inskickade så jag känner mig duktig. Ville inte riskera att inte hinna skicka in dom, det är så pinsamt. Känns som oavsett ursäkt så hade det just bara varit en ursäkt för man inte har hunnit gjort uppgifterna i tid. =)

Vad ska man göra idag då ? Funderar på att ringa min kära vän eftersom hon brukar ringa och väcka mig. Payback is a bitch ;). Ska ha filmkväll ikväll ala 6 personer. Det började med en mysig dejt med Jess tills folk började bjuda in sig själva . Haha nej, spicy, frysta jordgubbar och coca cola!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback