Get naked.


What I gotta do to get you to want my body?
Quarter past three and ready to leave the party

What ya tryin to do, do, do
(I got a plan we can do it just when you want it baby, baby, baby)
What ya tryin to do, do, do
(As long as you want it come with me we can do it baby, baby, baby)
[X6]

Get naked [X8]
Take it off [X4]
Get naked [X4]



Usch ridningen får ta och rycka upp mig. Vi hade en taktövning som jag totalt sumpade eftersom jag anpassade mig till hästens takt istället för min egen. Blev utskrattad av ridlärare och två assistenter. "hur räknar du egentligen?" Hon kallade mig för gjgjpolär koncentrations störning vad det nu hette, att jag bara kan göra en sak i taget annars sumpar jag alla saker jag gör =)

Skulle precis gjort en labb vilket jag inte kan göra nu eftersom jag inte kommer åt deras hemsida. GREAT! Får försöka lösa det där imorn.


» Molle

Glöööööödlampa ala Edwin

2009-01-22 // 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback