Framtiden

Framtiden

Emelie om Malins framtid
Malin kommer att ha många barn, typ 4 med olika pappor.
Singelmamma, med alla ungar hemma i en lägenhet.
Ingen karl.
Kommer jobba som dagisfröken hela livet.
Kommer nog bo kvar i Eskilstuna.

Vid 30-35 års ålder kommer Malin hitta en äldre man, som tar hand om henne och barnen resten av hennes liv

"Party morsa" får barn tidigt men kommer att parta.
Kommer vara hård mot barnen, att dom inte får göra saker. Tycker att dom ska lära sig av mina misstag.
Malin kommer inte att gifta sig.
Hon kommer alltid ha katt i hela sitt liv. Massor av djur.

Malins kommentarer:
Jag tror inte att det där kommer att hända. Jag kommer nog hitta en man/kille som jag lever med och får 2 barn med. Men eftersom jag är skeptisk mot äktenskap och sånt tror jag inte att det kommer att hålla (tyvärr, hoppas att jag har fel) Jag kommer nog bo i en lägenhet. Och kommer nog att sluta som "dagisfröken" vid någon tidpunkt.
Att bo kvar i Eskilstuna är nog faktiskt inget jag kommer att göra. Men ändå inte långt i från. Äldre kille däremot tror jag på. Jag kommer nog vara ganska hård mot ungarna, just för att jag varit med om en del saker som ingen annan bör vara med om. Men samtidigt ha endel tankar från förskolan som styr. Just att barn kan mycket själva.


Malin om Emelies framtid
Emelie kommer att få typ 1 eller 2 barn.
Hon kommer leva som singelmamma däremot ha en bra kontakt med pappan till barnen.
Bor inte kvar här i eskilstuna utan möjligtvis en större stad som V-rås eller sthlm.
Hon kommer nog vara rätt seriös och inte parta allt för mycket utan vara ganska strikt. Dvs mot barnen.
Kommer nog vara en "nej" sägare. Precis som hennes egna mamma, hon är nog mer lik än vad hon tror.
Sent kanske tom i 40-45 års åldern kommer hon att hitta någon som hon kommer att leva med sen.
Emelie kommer nog inte att gifta sig.
Hon kommer att jobba på något kontor eller liknade. Lite affärskvinna fast ändå inte.
Bor i lägenhet eller radhus.
Kommer inte ha djur mer än möjligtvis katt.
Lite "Piper i framtiden" (hon i förhäxad).


» Bea

Hallojs , haft en bra helg?

2009-01-12 // 02:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback