Hell yeah!

Tidsschemat fungerar inte riktigt som planerat .. Var ute och sprang med River förut.Gick skitbra, han är så himla söt han springer alltid lite före sen står han och hoppar på att fyra och tittar på mig som "Kom igen nu då, spring lite fortare" överlyclig och viftar på svansen.

Han tyckte det var skitkul att det var jag och inte Barbie som sprang med honom. Barbie brukar alltid springa 5 km med dom medan jag är för lat för det =).

Kom hem och började laga mat. Någonting jag verkligen är urusel på. Det enda jag kan laga är korvstroganoff och till och med det blev skit idag. Sökes : En het , mysig men manlig livskamrat med goda matkunskaper.


Ska iväg och sola. Ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback