..

Blev ändå en mysig dag av denna onsdag. Var iväg i stallet. Blev kortvarigt för jessica fick förhinder. hahaha. Inget sagt ;) .  Ut och träffa Roland som äger stallet. Idag var han verkligen på högvarv, kommentarerna haglade över mig och Jess. Började snacka om hur han tyckte att han skulle fylla stallet med hästar vars ägare var brudar med kort kort och silikonbröst.

Jess höll på o sätta thaimaten i halsen och jag såg ut som en barbara. Haha

Var ute med dogge och lito på hundklubben sen har jag haft föräldrarna över på middag.Funderade starkt på att bjuda allihopa på thaimat men det blev tacos . Och det blev lyckat ! =)  Trevligt att ses, det blir så sällan eftersom alla alltid har massor av planer. Har skrattat konstant i 3 timmar. Det behövs ibland  <3

  "Hon kanske inte är så jävla glad!!" Vi sitter och snackar om varför det kommer sig att silvia hade tallapp när hon välkomnade Daniel till familjen då Anton utbrister.

"Det är jag som är morbror Jan , kleptoman! " Pappa hade av misstag (?) stoppat tvdosan i bakfickan =).






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback