Tisdag.

Hade mykväll igår med Malin . Lagade mat, snackade skit och skrattade mest hela tiden. Humorn är låg, speciellt när man är trött. Samme kom förbi vid halv 12. Så sidekicken blev förflyttad från sängen till soffan. Schysst!  Satt och kollade på alla saker vi behöver till vandringen. Överslagsräknat kan vi nog räkna med 10 000 på det som behövs. Haha

Jag har planer att smuggla ner en spegel och massa chips någonstans =) . Det är det enda Jag behöver .

Var i skolan idag, matte två timmar. Har stort prov på torsdag så ska snart sätta mig och plugga inför det. Blir rätt trött på den där läraren för han ser ner på de flesta i klassen och säger att ingen kommer klara mer än vg , andra kommer inte klara kursen , vissa gör bäst i att ge upp redan nu osv. Det har ju inte han en jävla aning om ärligt talat. som jag hörde över klassrummet när han pratade med en kille

Killen " Kan du hjälpa mig med 3 tal av de svåra uppgifterna?"
Han " Men det är ju alla tal"
Kille " ja men jag förstår inte"
Han "Om du inte förstår så många kan du ju lika gärna skita i att göra dom, det är bara slöseri av min tid. Om du inte förstår kan du ju ändå inte få ett högt betyg.

Idiot. Det är väl det som är hans jobb. Om man förstod allt kan man väl lika gärna läsa på distans.

Var iväg och solade en sväng och gick långpromenad med dogsen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback