Nattaktivitet.

Dum: Nu på natten ser man vilka som är arbetlösa.
Blond: Vi är bara nattugglor, Nattugglan Johansson och Nattugglan Lindén


Blond: Om man byter ut barbaran mot en Madame Toussud (?)-docka.....
Dum: Ja, då skulle man se ut som "Maria" i jämförelse
Blond:  Vadå är dom tjocka?
Dum: Nej, du skulle se ut som Maria.


Dum: Loggar Jessica in kvart i 2?
Blond: Hon är arbetslös?


Blond: Enligt mig själv så är jag oskuld, och  kommer vara det tills jag gifter mig. Och eftersom jag inte tror på äktenskap så kommer jag vara oskuld hela mitt liv, och därför tänkte jag bli nunna.
Dum: Du är nog ganska erfaren för att vara nunna!
Blond: Schyyy, han hör, han där uppe!


Dum:
Ser du? Han tvättar fönsterna klockan kvart i tre på natten?! :O
Blond: Det är ju i nyfors jag bor, är han chipchoppare?
Dum:  Nej
Blond: Han kanske är arbetslös, Eller så har han tvångsyndom?

Dum: Ingen kille skulle fan ragga på mig nu, fan så jag ser ut. och fan så du ser ut ingen skulle ragga på dig heller, är det så chipchoppare har?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback