Massa gamla bilder.

Som jag hittade på en användare till ett community.


På väg hem från en fest -06


Vår resa genom projektarbetet. I bilen på väg till flygplatsen.. tror jag.




Ser inte riktigt riktiga ut.  Cuties! hihi


After ski i sälen -07


Tre timmar tidigare, tjuvstartade afterskin i mitten av backen..


Stugmys!


Champagnefrukost student


Jag och min Johanssen på hawaiimiddagen.


» jess

Massa fina bilder ju :) är du hemma hos malin så kommer jag förbi nån dag :)



2009-02-18 // 11:30:09

Men gud vilken tjockis jag var eller kanske är fortfarande...Emelie, snart blir det hårdträning och då fegar jag inte ur..fan ska ha min bräda ju :D

2009-02-20 // 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback