Hemklickat.

Tradera är beroendeframkallande.  Just nu är en ipod , hundbädd, miniräknare, navelpiercing och en tröja på väg. Det är ju jätte roligt att bara sitta och bläddra och köpa grejjer genom ett klick. Ofta blir det billigare än i vanliga fall också, men det känns som det är många grejjer som bara slinker med i farten bara för att det är kul =)

8 gb mp3 med radio , kunna spela klipp osv.

Barbie var jävligt snabb att påpeka
"Men Emelie, det där är exakt dom grejjerna som finns i din mobil"
"Ja jag vet men det ingick 2 parhörlurar till"
"Köpte du den för du behövde hörlurar till din mobil ?"
"Nej jag köpte den för jag alltid velat ha en Ipod + att den var rosa"


» jess

Haha traderaberoende känner jag igen, men räknas det som beroende när man älskar att gå in på sidan för att köpa och sälja men sällan tillåter sig själv att köpa något? För då blir jag beroende...ger mig fan på att vinna auktionen och riskerar att göra av med massor av pengar, ser det som en tävling :P. Kram kram

2009-02-11 // 09:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback