5 sanningar.



Har blivit utmanad. 5 sanningar som kanske inte dom flesta vet om mig.

1. Jag avskyr allt vad matlagning , disk, duka, handla heter vilket resulterar i att jag äter ute minst en gång per dag.

2. Jag har ett hemskt humör ala Hitler ibland. När jag är stressad, trött eller något stort är på gång som vid flytt blir det ofta att jag står och skriker och pekar med hela handen.  (har ärvt det av min kära mor som är en värre upplaga av mig. Eller jag en mildare av henne kanske man kan säga. Hur min pappa står ut har både jag och många vänner till mig frågat sig) .

3. Jag är en riktig spegelapa. Kan inte gå förbi en spegel utan att titta mig i spegeln.Vill inte veta hur många timmar det blivit under åren. Självklart är det spegeln det sista jag kollar i innan jag går utanfr dörren . Skyltfönster på stan eller fönster fungerar vid behov..  Festkvällar kan ofta bli lite extremt =).


4. Jag kan ofta bli lite disträ. Ibland om jag hummar ofta när jag pratar med någon betyder det att jag har slutat lyssna.

5. Jag har svårt att gråta framför folk. Samtidigt kan jag vara jättelöjlig och gråta för det mesta när jag är tillsammans med någon. Jag kan också gråta över att Stina har gått ner 120 kg på kanal 5. Men att visa att man blir ledsen eller om jag skadar mig har jag jättesvårt att gråta. Det tar stopp!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback