This is mee.

Friday to sunday.  Har varit full eller bakis hela helgen så har totalskitit i att uppdatera. Vaknade till igår på eftermiddagen och åkte hem till lovely .  vi drack chailatte och kollade på filip och fredrik. 

Varken jag eller hon skulle få mer än 2 poäng i den tävligen. Vi satt och gissade, oftast helt åt helvete . Garvade och gjorde narr av varandras svar. Johansson gissade vitryssland på 3 av flaggorna, ingen var rätt. Jag asgarvade. Jag gissade på hälften, alla var fel. Vi kom till gissa kemibiten och bokstaven "N" kom upp.

Jag "Öööh,öh jag ska fan kunna det här. Pinsamt att man inte kommer ihåg"
Johansson " Det är N som i neon , du vet som i neonlampor och nylonstrumpor. "

:D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback