.

Nyklippt och fin i håret. För första gången på flera år är jag rätt nöjd över resultat. När jag sa "klipp lite på längden" klippte hon lite på längden och inte nån decimeter som andra tagit sig friheten att göra.  Så det kan jag varmt rekommendera, brudarna på frisören borta på tuna park.

Blev en lång promenad både dit och hem eftersom jag inte har någon bil idag. Ska snart ut på långpromenad med mitt lilla monster här hemma. Om knät orkar - halkade såklart och vrickade knät. Så jag haltar runt som en gammal kärring. Men om bara plogidioterna hade sandat trottoarerna hade det inte hänt!



» K

God Jul i stugan! =D

2009-12-22 // 14:42:02
» K

Ingen orsak =P

Skönt att bli nöjd efter ett frisörbesök, väldigt sällan man blir det tycker jag =P

2009-12-27 // 22:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback