Måndag.

Nä nu ska jag komma igång med bloggandet varje dag igen . Har en hemsida på g som jag snart ska byta till. Har haft en jätte kul helg. Var ute i fredags och kollade på Dia Psalma som ingick i Åfestarragemanget . Det känns som det blir sämre och sämre för varje år. Tycker man borde gå tillbaka dit där de hade företagstävlingarna och Alla öltälten!

Var iväg till malmköping igår och firade tobbe. Sen åkte vi och hämtade vårt nya barbord. Ett skitfint barbord 70 x70 , 1 meter högt. Från Mio a la 2000. Men det är jävligt snyggt. Lägger ut det  i bloggen när stolarna har kommit.

Idag har jag fixat med papper från csn, fixat visa kort med bild!, hämtat teoriböcker från körskolan, hämtat paket från posten. Ska ta en rusch med städning och plugga ett par timmar. Men först blir det borstning och bad för samtliga djur. Man dammsuger var och varannan dag men med alla håriga djur är det jämt skitigt!!

Jag må vara jävligt slarvig när det gäller att sprida kläder , smink och grejjer över hela lägenheten, det får gärna gå men skit och damm är det äckligaste jag vet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback