.

Riskutbildning halkbana. Fan vad kul det var. Åkte på massa olika typer av underlag. Gjorde hårda bromsningar och körde slalom genom koner. Roligast var när jag (inte med flit) råkade lura han jag körde med att man skulle köra slalom på det snorhala väglaget. Det var såklart omöjligt och han fick dessutom skäll för att han med flit körde på fel sida av vägen , där "trafiken" skulle köra.

Eller när jag skulle växla från 2an till 3ans växel men råkar lägga i 1an istället. (För att det var riktigt gamla bilar, med jättekonstiga växellådor). Bilen härjade och han som satt bredvid frågade lite fint att jag kanske skulle lägga i rätt växel :P

Kastade mig på bussen hem och stack iväg till västerås med Madde. Hade jätteskoj, blev dock hyffsat dyrt, 1600. men fick ganska mycket för pengarna. Bland annat ett träd :P Att äntligen komma till Ikea firade vi med korv både innan och efter och lastade varor i skyfall. Kul kul.

Ska sätta upp alla grejjer nu. Bilder kommer..


» jess

NICE :)

2009-08-26 // 21:32:01
» Madde

Ja, lasta in varorna i skyfallet var nog dagens STORA höjdare :p

2009-08-27 // 14:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback