Grabbar i stallet .

Hade med mig Calle som stallpojke igår. Går förbi en av skäckarna i stallet så säger han
 "Cool färg den där hade"
"Mhhmm"
"Den har ju två färger i manen också, färgar ni den för att få det så ?"
"haha va?"
"Ja alltså, människor gör ju det då kan ni ju färga hästarna med"


Jag började gapskratta , det skulle vara en syn det. Utställningshundar/hästar javisst men ett par gamla ridhästar för att få tvådelad man. Nja :P
                   Skulle vara en syn det, låta färgen verka och spola ur, blåsa. hihi
                          


» jess

modigt av calle! Fina bilder på min bebis( inte calle alltså ) och ny fin blogg har du :) Nu är jag med i leken igen

2009-04-03 // 09:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback