Min stackars M <3

Undra om det finns någon annan som är så tankspridd o slarvig som jag.? Hittade såklart inte mitt bankkort, IGEN. Det är helt hopplöst. Nycklar, plånbok o internetbankkortet är ständigt borta. Man tycker ju att det borde ligga någonstans, men nej. Har letat precis överallt, tillomed bland hundsakerna o den rena tvätten . Yóu never know =)..

Så idag var jag nere för att skaffa nytt, o fick inte 1 ,inte 2 utan 3 nya. "Lägg dom på nått smart ställe tex plånbok, vid datorn" sa hon bakom kassan. "Ses nästa vecka" höll jag på o svara ..


Träffade min Jess idag, brunbränd o glasögon. Skitsnygg. Tailand 3 veckor gör väl sitt till. Avundsjuk är man =) 


Åkte hem o våldsgästa Malin sen, där hemma sprang hennes mamma runt som ett jehu.  Diska, städa, tvätta, mata katterna. MAlin låg utsträckt i soffan .. Stackars mamma ! :P
Fast lite synd är det om min malin <3 , opererat foten. Halvt handikappad är hon. Kan knappt gå, skulle till ica vilket tog ungefär en halvtimme.

"Pensionärerna med rullatorer hann väl köra 8or runt er? " som Calle såfint uttryckte sig. Men det var fan inte långt ifrån :P
Bäst Emelie kommer imorn o ordnar upp det där =)..


» molle

<3 löööööv till min emelie!

2008-12-17 // 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback