Stall!

Sista gången för året i stallet. Skittrist. Fick reda på av mina föräldrar ska ge mig ridlektioner hela nästa år i julklapp. vilket kommer spara mig en förmögenhet på 8000. Dom är snälla dom, kanske skulle nämna att jag behöver nya ridkläder med =P

Hade överaskat Pia med två flaskor vin, alltid populärt bland brudar.

Hoppning- Vi red i ström o jag  fick såklart rida först, så jag red fel väg , o hade inte alls nått flyt.. Fick skäll o hon tyckte jag kunde skärpa till mig lite.. Men jag blir så disträ o förvirrad när det blir för mycket att hålla reda på.. =) Andra o tredje var skitbra.. Takt, tempo, bra mellan hjälperna, bra avstånd.. men han backar ju jävligt bra själv mot hindrena så det är ju mest tuta o köra..  Vi var Superstar han o ja...

Men fyfan vilken galopp han har.. Mina ben värker, kan inte ha dom ihop för då skakar benen :P . Fan jobbigt o rida när man "kan".. dom som kan vet... eller hur ? =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback